مهرکست – قسمت اول

این بازتولید مهرکست هست. در سری قبل قصد داشتم با یک رویکرد متفاوت پیرامون آنالیز مقالات علمی کار رو پیش ببرم، اما آدم باید ایرادات و مشکلات کار رو قبول کنه و در جهت بهبود وضعیت تلاش! برای همین تصمیم گرفتم مهرکست رو با رویکرد دیگه ای بازتولید کنم. موضوعاتی که بررسی خواهیم کرد متنوع و با هدف کمک به دانشجویان خواهد بود تا ابهامات مسیر براشون کمتر بشه. در مورد چیزایی که خودم دوست دارم باهاتون صحبت می کنم و سعی ام بر این خواهد بود که خیلی فعال تر از گذشته باشم. امیدوارم سری جدید براتون جذاب و مفید باشه.

 

مهرداد عامریمهرکست - اپیزود یک

 

در این قسمت پیرامون برنامه نویسی و اهمیت اون برای فعالین رشته های بیولوژی صحبت شده. با دیدگاه امروز اگر قرار باشه برگردم به گذشته و وارد مسیر دیگه ای بشم، انتخاب اولم برنامه نویسی خواهد بود. یادگیری این مهارت فقط به پشتکار نیاز داره و هر شخصی می تونه برنامه نویسی رو شروع کنه. مهم اینه که با جدیت این مسیر جذاب رو دنبال کنه.

امیدوارم این اپیزود براتون مفید باشه و سعی می کنم در آینده نزدیک بیشتر و به صورت تخصصی تر، اهمیت برنامه نویسی و کارهایی که در بیوتکنولوژی میشه انجام داد رو مورد بررسی قرار بدم. ابعاد پژوهشی و کاری هر فرد با این حوزه می تونه متحول بشه و قطعا ارزش وقت گذاشتن و بررسی بیشتر رو خواهد داشت.

حمایت از مهرکست

اگر این اپیزود براتون جذاب بود، خوشحال میشم اون رو برای دوستان و همکارانتون هم ارسال کنید تا اجتماع مهرکست بزرگتر بشه. پیشاپیش ازتون ممنونم و تا اپیزود بعد، بدرود.

 

من رو دنبال کنید
ممنون میشم با دنبال کردن کانال من در Castbox از مهرکست حمایت کنید.

چقدر این نوشته برات مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین رتبه 3.7 / 5. تعداد رای: 3

هنوز امتیازی ثبت نشده، اولین نفر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *